Wednesday, May 8, 2013

Ως πότε ρε αριστερά θα συνεχίζεις έτσι; (part 2)

Δημοσίευσα χθες αυτό το άρθρο, με αφορμή την Κική Δημουλά, και με πραγματικό στόχο να θίξω ένα ακόμα πιο σημαντικό-γενικό θέμα, δηλαδή τη διάκριση ανάμεσα στον προλετάριο και στον λούμπεν προλετάριο (ο Μαρξ τους θεωρούσε, σωστά ή λανθασμένα, δύο διαφορετικές τάξεις, με διαφορετικά συμφέροντα). Είχα μάλιστα βάλει και λινκ σε ένα λιγάκι πιο παλιό άρθρο, όπου μιλούσα για αυτό ακριβώς το θέμα.

Για ακόμα μια φορά, οι απαντήσεις κατάφεραν να κλέψουν την παράσταση. Δεν αναφέρομαι μόνο σε απαντήσεις από κάποιο φασίστα, ημιφασίστα, κτλ, που λίγο-πολύ την ξέρουμε την άποψη τους. Αναφέρομαι στις απαντήσεις αριστερών ανθρώπων, που δε ξέρω κατά πόσο είναι ενδεικτικές και αντιπροσωπευτικές της γενικότερης κατάστασης, είναι όμως σίγουρα "εντυπωσιακές".

Αποφάσισα λοιπόν να βάλω σε αυτή την ανάρτηση, τις απαντήσεις που υπάρχουν στο indymedia, μαζί με τη δική μου απάντηση για το θέμα, μπας και κάποιοι άνθρωποι, εντός ή και εκτός της οργανωμένης αριστεράς προβληματιστούν λιγάκι:

Πήρα 4 απαντήσεις, και "κατάφεραν" και οι 4 να μην πουν ούτε μία κουβέντα για το θέμα της διάκρισης προλεταριάτου - λούμπεν προλεταριάτου.

Είπαν ένα σωρό πράγματα, για ένα σωρό θέματα - κάποια από αυτά έχουν ενδιαφέρον, και υπό άλλες συνθήκες θα άξιζε να απαντηθούν και να συζητηθούν (πχ η απάντηση της Δημουλά, που "καλύπτει" κάποιους, αλλά δεν καλύπτει εμένα, μιας και η Δημουλά έχει υπογράψει και κάτι κείμενα υπέρ μιας πολυκομματικής συνεργασίας στην κυβέρνηση, ώστε να βρεθεί μια λύση παρέα με την τρόικα, κτλ. Κάποιος μας λέει ότι οι μετανάστες αυτοί δε φταίνε για τη θέση τους, κάτι με οποίο συμφωνώ και το λέω και στο άρθρο μου (!). Ή ένας άλλος μας λέει ότι η δημοσιογράφος της "ελευθεροτυπίας" που έγραψε για το θέμα είναι άθλια, λες και εγώ συμφώνησα μαζί της, κτλ, κτλ, κτλ). Αλλά εγώ τα αγνοώ όλα αυτά, διότι θα μας αποσπάσουν την προσοχή από το να μιλήσουμε για το κεντρικό ζήτημα.

Γενικά, δε λογοκρίνω σχόλια, αλλά σε αυτή την ανάρτηση θα λογοκρίνω οποιοδήποτε σχόλιο γίνει και δεν παίρνει θέση για τη διάκριση προλεταριάτου-λούμπεν προλεταριάτου που έκανε ο Μαρξ. Δε με πειράζει η αντιπαράθεση, και δε χρειάζεται κάποιος να συμφωνεί με όλα όσα λέω. Χρειάζεται όμως να πάρει θέση για το συγκεκριμένο ζήτημα, έστω και αν η θέση αυτή είναι "εντελώς αντίθετη" με τη δική μου.

Από τη στιγμή που η αριστερά δεν παίρνει θέση "με το καλό", θα χρησιμοποιήσω την -μικρή έστω- δύναμη που έχω μέσω του blog για να πιέσω την αριστερά να ασχοληθεί με το θέμα με το ζόρι, αντί να το θάβει, και μετά να αναρωτιέται γιατί ο προλετάριος δε συμφωνεί μαζί της στις καταπληκτικές "ροζ" θέσεις της.

Κάτι ακόμα, πριν δούμε τις απαντήσεις απ' το Indymedia: Κατηγορήθηκα ότι τάχα έγραψα ότι έγραψα για να κερδίσω αναγνωσιμότητα και λεφτά. Στην πραγματικότητα, γράφω αμισθί εδώ και 6 χρόνια (από το 2006, με παύση ενός χρόνου περίπου). Επίσης, έχω κόψει σχέσεις με τους περισσότερους αριστερούς και τις οργανώσεις τους, διότι δεν αξίζουν και πολύ, παρά μόνο μέσα στα μυαλά των οπαδών τους και του μικρόκοσμου τους. Αν ήθελα λεφτά και δόξα, γιατί να τα κάνω αυτά τα πράγματα;

Ξέρω, όσο και αν με πονάει, ότι λίγα πράγματα θα επιβιώσουν από τη σημερινή αριστερά, αλλά παρόλα αυτά συνεχίζω όσο μπορώ, με όλες τις ατέλειες μου, να παλεύω για κάτι καλύτερο στο μέλλον. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι μάλλον θα φύγω, οπότε θα απαλλαχθείτε σύντομα από εμένα και θα ξαναγυρίσετε στη "ζεστή αγκαλιά" των γνωστών κομματικών sites και blogs που αβαντάρουν την οργάνωση τους και τους οπαδούς τους ότι τάχα τα κάνουν όλα τέλεια, ή κάτι blogs της ροζ αριστεράς που καταγγέλλουν τη σκληρότητα του κόσμου και κάτι τέτοια (τέτοιο μελόδραμα ούτε οι χριστιανοί στις ταινίες για τη σταύρωση του Ιησού).

Πριν όμως φύγω, όσο ακόμα γράφω, θα πιέσω τα πράγματα - ένα από αυτά που θα ήθελα να γίνει είναι να πάρουμε μια άποψη από την αριστερά για το λούμπεν προλεταριάτο ως ξεχωριστή τάξη από το προλεταριάτο. Και καλά η "ροζ" αριστερά, από αυτή δεν περιμένουμε τίποτα, αλλά η υποτιθέμενη "μαρξιστική" αριστερά ας μας εξηγήσει πχ αυτό:

"Το λούμπεν προλεταριάτο, αυτό το παθητικό προϊόν σαπίλας των πιο χαμηλών στρωμάτων της παλιάς κοινωνίας, παρασέρνεται εδώ κι εκεί στο κίνημα από την προλεταριακή επανάσταση, όμως απ' τις συνθήκες της ζωής του είναι πάντα πρόθυμο να πουληθεί για αντιδραστικές ενέργειες."
Κ. Μαρξ, Κομμουνιστικό Μανιφέστο

Ακολουθούν ολόκληρες οι απαντήσεις από το Indymedia:

Εντάξει, παράγινε το κακό με το τον εργατισμό ορισμένων. Ας μάθουν λοιπόν οτι η κοινωνία αποτελείται εκτός από εργάτες και από άλλους, πχ. οι νοικοκυρές που δεν αναγνωρίζεται από ΚΑΝΕΝΑΝ η εργασία τους, άτομα με προβλήματα κινητικότητας ή ψυχολογικές ιδιαιτερότητες που δεν τους παρέχεται ποτέ η δυνατότητα να εργαστούν, ακόμα και άτομα που λόγω καταγωγής βρέθηκαν με κάποια περιουσία και την ροκανίζουν για να ζήσουν χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να γίνονται δούλοι των άλλων. Αυτοί δεν φαίνεται ότι χωράνε στο ηρωικό πρότυπο του εργάτη με τους ρόζους στα χέρια από το σκάψιμο (και τις μπουνιές στους "αντεπαναστάτες"). Επίσης υπάρχουν εκείνοι που ασκούν εργασίες εκτός νόμου για να επιβιώσουν και όσο κι αν θέλετε να το κρύψετε υπάρχουν κλέφτες με αξίες και κλέφτες που σκοτώνουν για δυο τρια ευρώ. Ο Πετρόπουλος κάποτε είχε γράψει ένα βιβλίο, το εγχειρίδιο του καλού κλέφτη που έλεγε για όλα αυτά.
Ναι, είμαστε ανοικτά και με τα μπούνια υπέρ των μεταναστών άσχετα αν είναι εργάτες ή όχι, γιατί δεν ήταν επιλογή τους να γίνουν μετανάστες, γιατί μια άδική και σκληρή μοίρα τους μετέτρεψε σε περιπλανώμενους του κόσμου, σε πρόσφυγες. Δεν πιστεύουμε σε καμιά θρησκεία ούτε στον ορθόδοξο Μαρξισμό του κάθε αριστεριστή που σε άρθρο του για τα γεγονότα της Μανωλάδας βάζει βίντεο πακιστανούς μετανάστες να κρατάνε σημαίες του Πασόκ, δήθεν στηλιτεύοντας τη καθεστωτική αριστερά αλλά στην πραγματικότητας βάζοντας το ρατσισμό από τη πίσω πόρτα μεταμφιεσμένο σε αντικαπιταλισμό. Και επειδή υιοθετούν ορισμένα τάχα ριζοσπαστικά τσιτάτα έχουν μονοπωλήσει το μέσο με τις οικονομίστικες θεωρίες τους, θολώνοντας με τις παρλάτες τους το ήδη θολό τοπίο. Ο συγκεκριμένος μάλιστα με τις βαθυστόχαστες αναλύσεις έχει γράψει βιβλίο που λέγεται "Η Ελλάδα Ως Προτεκτοράτο" - δηλαδή αν καταλαβαίνω καλά διεξάγει τον αγώνα του υπό την ιδέα της εθνικής ανεξαρτησίας, όπως οι ανεξάρτητοι έλληνες, ο καζάκης, και ένα σωρό άλλοι. Και συνεχίζει και κατεβάζει απανωτά σεντόνια στο indymedia σαν να πρόκειται για προσωπικό του μέσο. Παρά τον αντικαπιταλισμό του όμως έχει δημιουργήσει υποδομή donate που δέχεται κάθε λογής πιστωτικές κάρτες - είπαμε ο καπιταλιστής θα σου πουλήσει ακόμα και το σχοινί με το οποίο θα τον κρεμάσεις (προς το παρόν κρέμεσαι από τ'αρχίδια του).
Θα ήταν καλύτερα στη θέση αυτού να είχα γράψει μια ολοκληρωμένη ανάλυση αλλά είναι κάποιες φορές που το μόνο που θέλεις είναι να πεις δυο κουβέντες που σε πνίγουν και όχι να αντιπαρατεθείς ιδεολογικά - ιδιαίτερα αν θεωρείς εχθρική κάθε ιδεολογία και ιδιαίτερα εκείνες που λένε ότι είναι επαναστατικές. Και θέλω να πω: νησάφι πια με τη διαστροφή των εργατιστών και τη σαπισμένη τους ανάλυση. Μπήκαμε στον 21ο αιώνα, δεν γίνεται να χρησιμοποιούμε θεωρητικά εργαλεία του 19ου αιώνα. Με όλο το συμπάθειο δηλαδή.

1469171
Διαψεύδεται το chain letter από ό,τι φαίνεται
από πολύ βιασύνη τελευταία στο internet, γιατί; 2:24, Τετάρτη 8 Μαΐου 2013
Βιάστηκες να δημοσιεύσεις αγαπητέ ciaoant1. Για δες εδώ:
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1469136
"Τη Χρυσή Αυγή θα ήθελα να τη σκοτώσω γιατί σκοτώνει αυτούς τους ανθρώπους. Ειλικρινά σας λέω με πιάνει ρίγος που τη βλέπω. Εκεί ναι, θα μπορούσα να τους πυροβολήσω που επιτίθενται σε φτωχούς κακομοίρηδες. Άκουσα για το επιλεκτικό συσσίτιο. Μου σηκώθηκε η τρίχα. Και λένε ότι είμαι εγώ ρατσίστρια;"

1469178
Η Δημουλά, που την κατηγορεί...
από ... 3:01, Τετάρτη 8 Μαΐου 2013
ο ciaoant1 μπορεί και διαχωρίζει τους λούμπεν προλετάριους σε κατηγορίες, κι αρνείται επίσης να πάρει θέση "καθοδηγητή" ως "άνθρωπος του πνεύματος".  Ο ciaoant1 ωστόσο δεν φαίνεται να διαχωρίζει σε κατηγορίες τους εργάτες, κι ούτε φαίνεται να θυμάται ότι κι αυτοί που δουλεύουν στην Ελληνικός Χρυσός τώρα είναι εργάτες!!!  Απαράδεκτο άρθρο κατά τη γνώμη μου, εμένα η απάντηση της Δημουλά με καλύπτει (αν υποθέσουμε πως πρέπει να με ενδιαφέρουν οι απόψεις της Δημουλά, και όχι μόνον η ποίησή της).

1469199
Όταν καβαλάς το καλάμι...
από ΕΝΚΙ 10:49, Τετάρτη 8 Μαΐου 2013
... και "παίρνει ο κώλος σου αέρα", τότε αρχίζεις άκριτα να αναμασάς ανόητες ή και προβοκατόρικες ακόμα, δημοσιογραφικές μπουρμουλήθρες αγαπητέ ciaoant1.
Εντάξει το καταλάβαμε οτι είσαι ο ένας αναλυτής-προφήτης της παγκόσμιας συστημικής κρίσης του καπιταλισμού, διαβάσαμε και το βιβλίο σου το οποίο μας βοήθησε να αντιληφθούμε πολλά πράγματα που αγνοούσαμε, εντάξει το εμπεδώσαμε το σκεπτικό σου για το μαρξιστικό-λενινιστικό σου "αλφαβητάρι" περι εργατικής τάξης και αναγκαιότητας ενεργοποίησής της ως επαναστατικό υποκείμενο, ΟΚ μας βοήθησες να αντιληφθούμε το πώς οι νομισματικές πολιτικές που ακολουθούνται σε αμερική, ευρλώπη, ιαπωνία ευνοούν την καπιταλιστική συσώρευση, αλλα μέχρι εκεί νομίζω οτι είχες θετική συμβολή. Όταν αποπειράσαι να σχολείσαι καθημερινά με ΟΛΑ, προφανώς απο ανάγκη να το "παίξεις" δημοσιογραφικό site ποικίλης ύλης, πιθαβνόν λόγω έντονης επιθυμίας προσέλκυσης συνδρομών, αναπόφευκτα θα γράφεις και παπαριές....
Η κόντρα σου με την ρόζ αριστερά (συμφωνώ με την αντιπάθεια που τρέφεις για τους αριστε-ρούληδες) σε οδηγεί σε αναπαραγωγή ανόητων αν όχι προβοκατόρικων "δημοριογραφικών επιτυχιών", όχι απο ρόζ αριστερούληδες δημοσιοκάφρους, αλλα απο παρδαλές δημοσιοκάφρικες καθεστωτικές μπουρμπουλήθρες τύπου Άννας Δαμιανίδη. Δές εδώ στην συζήτηση και θα καταλάβεις οτι βιάστηκες να βγάλεις συμπέρασμα και βιάστηκες και να "σχολιάσεις" : https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1469136
Μου φαίνεται οτι έχει "πάρει ο κώλος σου αέρα" ciaoant1, καλό θα ήταν να το κοιτάξεις  λίγο γιατί όταν καβαλάς το καλάμι χάνεις την επαφή με το έδαφος... Γνώμη μου είναι να κάνεις λίγο "κράτει" και να αρκεστείς σε αυτά τα θέματα για τα οποία μπορείς να ελέγξεις την αξιοπιστία των δεδομένων που χρησιμοποιείς στις αναλύσεις και στους σχολιασμούς σου. Απο μια σκοπιά καθαρά καταναλωτική είναι "καλά" τα supermarket που πουλάνε τα πάντα, μπορείς να μπείς μέσα και να αγοράσεις τα πάντα, αλλα απο ποιότητα είναι "σκατά"... Γνώμη μου είναι να μην γίνεις supermarket, πούλα αυτό που ξέρεις καλά, κι άσε την δημοσιοκαφρίλα για άλλους...

1469228
...
από ciaoant1 16:35, Τετάρτη 8 Μαΐου 2013
Για το λούμπεν προλεταριάτο, που ο Μαρξ το ξεχώριζε-διαχώριζε ως τάξη από το προλεταριάτο τι γνώμη έχουν όσοι με κατηγορούν;

Εγώ έγραψα τη γνώμη μου, περιμένω τη δική σας.

Τα υπόλοιπα περί "προσέλκυσης αναγνωστών' τα αφήνω ασχολίαστα - αν ήθελα αναγνώστες θα χάιδευα τα αυτιά των αριστερών, που κάνουν ότι δεν υπάρχει διαχωρισμός ανάμεσα σε εργάτες και λούμπεν προλετάριους


"Το λούμπεν προλεταριάτο, αυτό το παθητικό προϊόν σαπίλας των πιο χαμηλών στρωμάτων της παλιάς κοινωνίας, παρασέρνεται εδώ κι εκεί στο κίνημα από την προλεταριακή επανάσταση, όμως απ' τις συνθήκες της ζωής του είναι πάντα πρόθυμο να πουληθεί για αντιδραστικές ενέργειες."
Κ. Μαρξ, Κομμουνιστικό Μανιφέστο

18 comments:

  1. Τι να πω, αφού προσπαθείς να βγάλεις άκρη με τους κάφρους του ιντιμήντια, χαρά στο κουράγιο σου.
    Εγώ δεν βλέπω να υπάρχει θέμα συζήτησης καν. Είμαι αλληλέγγυος με όλους τους εργάτες ανεξάρτητα από την εθνικότητα τους, και απεχθάνομαι τα λουμπεναριά ανεξάρτητα από την δική τους. Ομοίως και για τους αστούς, κλπ κλπ.
    Ο διαχωρισμός των ανθρώπων με βάση την εθνικότητα τους, είναι ρατσισμός είτε από την καλή, είτε από την ανάποδη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιατί, τι έχει το Indymedia;

      Εγώ εκεί βρήκα χώρο για να γράψω, και αυτό έδωσε και σε εμένα και στους αναγνώστες (ελπίζω) όφελος.

      Από εκεί και πέρα, υπάρχουν πολλοί και διάφοροι το indymedia, άλλωστε εχω την εντύπωση ότι υπάρχουν "πολλοί και διάφοροι" ακόμα και μέσα σε μια οργάνωση της αριστεράς, φαντάσου τι γίνεται σε ένα μέσο που μπορεί να το χρησιμοποιήσει "ο οποιοσδήποτε".

      Δεν είναι όλοι οι αναγνώστες του indymedia "κάφροι", μην τσουβαλιάζεις

      Delete
  2. ένας άνθρωπος με ένα κεφάλι, δύο χέρια και δύο πόδιαMay 8, 2013 at 9:03 PM

    Για κάτσε ρε φίλε. Τι πρόβλημα έχεις με αυτά που είπε η Δημουλά ότι δηλαδή έχουμε γίνει Μπαγκλαντές στην Κυψέλη και από που συνάγεται ότι οι δημόσιοι χώροι στις υποβαθμισμένες περιοχές της Αθήνας πρέπει να παραδοθούν στους λουμπενο-φτωχοδιάβολους που συσσωρεύονται από παντού στο κέντρο ;
    Ή μήπως στρέφομαι ενάντια στην εργατική τάξη αν πω ότι είναι υποβαθμισμένες περιοχές επειδή ακριβώς έχουν γίνει υποδοχέας κάθε λούμπεν στοιχείου που ψάχνει την γη της απαγγελίας στίχων της Δημουλά ; Από πού συνάγεται ότι η εργατική τάξη ή το υποπρολεταριάτο είναι επαναστατική τάξη, ότι επιζητά την κοινωνική και όχι ατομική του «απελευθέρωση» μέσα στην Βαβέλ του εμπορεύματος -κεφαλαίου.
    Μεταβλητό κεφάλαιο είναι η εργατική τάξη και υπόκειται στην πτωτική τάση της θλιβερής αυτοαξιοποίησης του.
    Δεν γουστάρω τους ισλαμιστές προσβάλλουν την προσωπικότητα μου και οι θρησκείες κουβαλάνε καθημερινές ζωές ανθρώπων που με σοκάρουν και κοινωνικό πόλεμο.
    Εδώ έχει μαζευτεί όλα τα λούμπεν και εγκληματικά στοιχεία των Βαλκανίων και έχουμε γίνει μια κοινωνία γέρων ανάμεσα σε νέους βαρβάρους. Εδώ έχουν γίνει mafia λαθρεμπορίου τσιγάρων οι Μπαγκλαντέζοι και έχουν καταλάβει τα εμπορεία του κέντρου που οι ίδιοι έχουν υποβαθμίσει, οι Νιγηριανοί σε συμμορίες την έχουν πέσει σαν γύπες στα νεόφερτα πρεζάκια, εκατοντάδες Γεωργιανοί μπάζουν γυναίκες οικιακές βοηθούς στα σπίτια και τα λεηλατούν..μην συνεχίσω.
    Οι εθνικοσοσιαλιστές δεν εξαπλώνουν την επιρροή τους τυχαία
    Οι αριστεροί σε λίγο θα τρώνε άγριο ξύλο από τους τριτοκοσμικούς μπράβους που θα τους μισθώνουν οι νεόπλουτοι πρώην «μετανάστες»
    Ελπίζω να μην λογοκρίνεις αυτό το σημείωμα και να ξυπνήσεις.
    Άνοιξε τα μάτια σου δίχως ιδεολογικά φίλτρα και θα δεις την άθλια πραγματικότητα που περιέγραψε η Δημουλά. Η ζωή στην Κυψέλη-Άγιο Παντελεήμονα είναι πλέον ανυπόφορη δεν το βλέπεις.
    Ισλαμαμπάντ, πήγαινε προς τα κει..καλό ταξίδι

    ReplyDelete
  3. Για να ξεσκάσουμε, λέω να πω κάτι άλλο γύρω απ’ το θέμα σου, πάντως. Είναι κάποια κείμενα γραμμένα γύρω στα 1900 (Τζακ Λόντον : Ο ΔΡΟΜΟΣ) :
    «ΑΣΤΕΓΟΙ…
    Ένα κουφάρι είναι ένας άστεγος. Είχα την τύχη μια φορά να ταξιδέψω για λίγες βδομάδες με ένα «τσούρμο» που αριθμούσε δύο χιλιάδες κουφάρια. Αυτό το τσούρμο ονομαζόταν «Στρατός του Κέλι». ..
    ΟΙ ΑΣΤΕΓΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ…
    Κατά τη διάρκεια των ημερών της αλητείας μου συνάντησα εκατοντάδες άστεγους που χαιρέτησα ή με χαιρέτησαν, μαζί με τους οποίους περίμενα σε δεξαμενές, ανέβηκα σε τρένα και οι οποίοι έφυγαν και δεν τους ξαναείδα. Από την άλλη, υπήρξαν άστεγοι που περνούσαν και ξαναπερνούσαν με εντυπωσιακή συχνότητα και κάποιοι άλλοι που περνούσαν σαν φαντάσματα από κοντά σου, αθέατοι, χωρίς ποτέ να τους δεις…
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΣΤΕΓΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΣΤΕΓΟΙ ΑΛΗΤΕΣ…
    Οι άνθρωποι με τα «μπογαλάκια» είναι μια αγαπημένη λεία των παιδιών του δρόμου. Το θύμα με το μπογαλάκι είναι ένας αλήτης που όμως εργάζεται. Έχει πάρει αυτό το όνομα από το «μπογαλάκι» με τις κουβέρτες που κουβαλάει σε ρολό. Επειδή είναι εργάτης και όντως δουλεύει, ο εργάτης με το μπογαλάκι συνήθως έχει πάνω του μερικά ψιλά και αυτά τα ψιλά θέλουν τα αλητάκια. Το καλύτερο μέρος για να κυνηγήσεις τα θύματα «μπογαλάκια» είναι τα υπόστεγα, οι στάβλοι, τα λατομεία, οι αποβάθρες τρένων κ.τ.λ στις άκρες της πόλης και η κατάλληλη ώρα είναι βράδυ, όταν αυτοί οι άνθρωποι ψάχνουν να βρουν ένα τέτοιο μέρος για να κοιμηθούν…
    ΜΠΑΤΣΟΙ
    Η κοινότητα τους πλήρωνε με το κεφάλι για όσους αλήτες μπορούσε να πιάσει και επίσης νομίζω τους πλήρωναν και οδοιπορικά… Είναι απίστευτο πόσο χρήμα κυκλοφορεί εξ’ αιτίας των άφραγκων άστεγων. Ο μπάτσος που σε συλαμβάνει σε πάει στο δικαστή, ο «δικαστής» σου ρίχνει ενενήντα μέρες. Στη συνέχεια ένας μεγαλομπίζνεζμαν αγοράζει τη φυλακή σου από το «κράτος». Εσύ καταλήγεις δούλος-σκλάβος του μπίζνεσμαν, ο μπίζνεζμαν αγοράζει για ψίχουλα εργατική δύναμη, ο μπάτσος κονομάει, ο «δικαστής» επίσης. Να ρέει το χρήμα!!!»
    ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑ
    Και δε μου λέτε; Τα κουφάρια, οι άστεγοι δηλαδή, τι είναι ; λούμπεν… κι’ αν δουλεύουν;;; έ τότε θα ναι «μπογαλάκια». Καλά, και τα “μπογαλάκια”, τι είναι; Έ, αυτοί είναι… ας είναι… εργάτες… ή και λούμπεν. Ναι αλλά δουλεύει, άρα είναι εργάτης. Άστεγος μεν, «μπογαλάκι» εντάξει, αλλά εργάτης με μισθό μισό καρβέλι ΚΑΙ πιθανόν μέλος του σωματείου. Κι’ αν δεν είναι γραμμένος στο σωματείο;
    Πόσοι νομίζετε ότι θα ναι οι άστεγοι στην Αθήνα σε λίγα χρόνια; Πώς θα τη βγάζουν; Που θα περιφέρονται; Θα περιφέρονται στη γειτονιά; Σε όλη τη χώρα μήπως; Νομίζετε ότι θα επιτρέπετε να κυκλοφορείς σαν άστεγος, άνεργος, λούμπεν ή ξελούμπεν ρε αδερφέ; Και βέβαια όχι! Ήδη απαγορεύουν τις φωτογραφίες τους. Σε ελάχιστο χρόνο θα απαγορέψουν και την παρουσία τους. Δεν κάνω πλάκα. Και για να ναι το κυνήγι αποδοτικό, θα πληρώνουν τους μπάτσους – κυνηγούς κεφαλών, με το κομμάτι. Γελάς; Μονάχα μη μείνεις άνεργος και άστεγος : θα με θυμηθείς… ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ όμως ΕΙΝΑΙ : Να σε κυνηγάνε τα γουρούνια γιατί είσαι άστεγος και άνεργος το καταλαβαίνω, το να σε κυνηγάνε και οι κομμουνιστές γιατί είσαι λούμπεν… Ε! ΓΑΜΏ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν κυνηγούν οι κομμουνιστές κανένα λούμπεν. Απλά επισημαίνουν ...

      Delete
  4. O ciaoant1 διαχώρισε με σαφήνεια τους νεόπτωχους λούμπεν, από τους λούμπεν. Και το αιτιολόγησε λέγοντας πως οι νεόπτωχοι έχουν ταξική συνείδηση, άρα είναι πιθανότερο να λάβουν μέρος στον ταξικό αγώνα με το μέρος των προλετάριων. Το λούμπεν προλεταριάτο, όπως το ορίζει ο Μαρξ, δεν εμφανίζει τέτοιου είδους ταξικότητα, άρα και είναι πιθανότερο να ξεπουληθεί και να χρησιμοποιηθεί από την άρχουσα αστική τάξη κατά του προλεταριάτου...

    ReplyDelete
  5. Η Μάγκι κι η Μίλι κι η Μόλι κι η Μέι πήγαν μια μέρα να καθίσουν στα παγκάκια της Κυψέλης. Στο ένα κάθονταν μετανάστες, στο άλλο ποιήτριες, στο τρίτο σοσιαλμιντιάδες, το τέταρτο ήταν κενό. Στριμώχτηκαν λοιπόν σε αυτό η μία δίπλα στην άλλη κι άρχισαν να κακολογούν· η Μάγκι τα έβαλε με τους μετανάστες, η Μίλι με τις ποιήτριες, η Μόλι με τους σοσιαλμιντιάδες, η Μέι με τον εαυτό της.
    Η Μάγκι τους εξήγησε ότι εκεί μένει, δεν μένει σε τίποτα βόρεια και νότια προάστια όπως οι υπόλοιπες, πως δεν είναι -προς θεού- ρατσίστρια, απλά κι αυτή κάπου να ξεκουράζει τον κώλο της δημοσίως θέλει και πως υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα έλλειψης παγκακίων.
    Η Μίλι τους εξήγησε ότι μέσα στην ποίηση μένει, ότι εκεί είναι το αληθινό της σπίτι, ότι αν κάτι ξέρει είναι να ξεχωρίζει τους αληθινούς ποιητές από τις κούφιες ποιήτριες, αρχίζοντας να απαριθμεί με μια ανεξήγητα άγρια χαρά τους λόγους για τους οποίους οι ποιήτριες του δεύτερου παγκακιού είναι κούφιες.
    Η Μόλι, με τα μάτια στο σμαρτ φον της, τους εξήγησε ότι μέσα στα σόσιαλ μίντια μένει, πως εκεί κάθε μέρα υπάρχει κι ένα καινούριο τόπικ, ένα καινούριο τρεντ, πως το υπόγειο θέμα είναι ένα και μόνιμο αλλά με καινούρια κάθε μέρα αφορμή, πως σήμερα δέρνουμε όλοι μαζί Δημουλά, αύριο θα δείρουμε όλοι μαζί κάτι άλλο, καταλήγοντας με τον αφορισμό «Τόσο πολλή επαναστατικότητα, τόσο καθόλου επανάσταση».
    Η Μέι τους εξήγησε πως είναι ανέξοδος όλος αυτός ο καταγγελτικός λόγος, πως πρέπει να σταματήσουν να κατηγορούν τα υπόλοιπα παγκάκια, πως το ισχυρότερο τριπάκι είναι η αυτοκριτική, τους εξήγησε ότι αυτή εκεί μένει, στην αυτομομφή, και άρχισε έτσι να αμφισβητεί την ίδια την Μέι -που το όνομά της σήμαινε «Μπορώ» και όχι «Μάης»- αναρωτώμενη αν όντως έχει μπορέσει κάτι στη ζωή της και αν, στην περίπτωση που δεν το έχει μπορέσει ως τώρα, θα το μπορέσει σε αυτόν ή σε κάποιον μελλοντικό Μάη.
    Η Μάγκι κι η Μίλι κι η Μόλι κι η Μέι σηκώθηκαν από το παγκάκι τους και άρχισαν να ψάχνουν στην Κυψέλη για θάλασσα, μήπως βρουν εκεί τον αληθινό εαυτό τους· ή έστω για κάποιο συντριβάνι, μήπως βρουν εκεί ένα αστικό του υποκατάστατο.
    (από εδώ)

    ReplyDelete
  6. Ο φιλός που ανεφερε τα αποσπασματα απο τον λοντον να κάνει ενα κόπο και να διαβασει τη "Σιδερενια Φτερνα" του ιδιου συγγραφέα, για να δει τη γνωμη που εχει για το λουμπεν προλεταριατο για το πως αυτο μπορει να χρησιμοποιηθει απο την αρχουσα τάξη.
    Τα υπόλοιπα ειναι παπαδιστικη ηθικολογία και οχι ταξική αλληλεγγυη.
    Οι ιδιοι οι εργατες μετανάστες δεν πρεπει να δειχνουν ανοχή στα λουμπεν στοιχεία

    ReplyDelete
  7. Τα πράγματα είναι λίγο πιο σύνθετα πια , 100++ χρόνια μετά τον Μαρξ. Ο προγραμματιστής η/Υ, ο πολιτής πολυεθνικής εταιρίας, ο ενοικιαζομένος τηλεφωνητής , ο προγραμματιστής-χακερας, ο αυτοπασχολουμενος, ο άνεργος καθηγητής που κάνει κάνα ιδιαίτερο, ο ειδικευομενος γιατρός που δουλεύει στο νοσοκομείο-κάτεργο, ο επαγγελματίας bloggerκλπ πού ανήκουν στους αστους στους εργάτες η στο λούμπεν; Επίσης ας μην αναφερόμαστε υποτιμητικά στο "λούμπεν προλεταριάτο" καθώς στο Δεκέμβρη έπαιξε ενεργό ρόλο με τα αρνητικά αλλά συνάμα και με τα θετικά του.

    ReplyDelete
  8. δηλαδη το κριτηριο για την ταξικη τοποθέτηση ειναι εαν κάποιος κάνει πνευματική ή χειρωνακτική εργασία, ή το επάγγελμα αυτο καθαυτο;


    Στους κλασικούς του μαρξισμού ανηκει και ο Λενιν που μας αφησε μερικα τρομερα εργαλεία ανάλυσης. Για τον ορισμό των τάξεων χρησιμοποίησε -στο σύνολο τους και οχι ένα ενα- τα εξης κριτηρια:
    τη σχέση με τα μέσα παραγωγής
    τη θέση στην παραγωγή, ,
    τη θέση στον κοινωνικό καταμερισμό εργασίας
    και το ύψος του εισοδήματος.


    ReplyDelete
  9. Καλως ήρθες στο μαγικό κόσμο της "αριστεράς"... Τι σε παραξενεύει;

    Το πρόβλημα με την αριστερά και στην Ελλάδα αλλά και γενικότερα, είναι πως είναι καπελωμένη από λαμόγια του χειρίστου είδους. Οι δεξιοί κεφαλαιοκράτες, μπορεί να εκμεταλλεύονται, αλλά αν μη τι άλλο παράγουν και κάτι ωφέλιμο για την κοινωνία, αν και το πληρώνουμε χρυσό. Οι "αριστεροί"(σε εισαγωγικά πάντα) από την άλλη, προσπαθούν να κονομήσουν μέσω της "αλληλεγγύης" που δείχνουν σε τρίτους.

    Τώρα εσύ πιστεύεις πραγματικά πως όλοι αυτοί που σου απάντησαν είναι πραγματικοί αριστεροί; Πιστεύεις πως δεν έχουν οικονομικό συμφέρον από τον "αντιρατσισμό"; Για αυτούς είναι μπίζνα άνθρωπέ μου, μπίζνα! ΚΟΝΟΜΑΝΕ από αυτή την ιστορία. Τα υπόλοιπα είναι παρλαπίπες που λένε για στάχτη στα μάτια...

    Θα σου δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα. Ο πατέρας μου, χρόνια πολλά μάγειρας-ψήστης, έμεινε χωρίς δουλειά και έψαχνε για μήνες να βρει κάτι να κάνει. Δεν έβρισκε πουθενά μα πουθενά. Τελικά μετά από μήνες βρήκε κάπου να μαγειρεύει τα πρωινά. Για χαρτζιλίκι μαύρο να περνάει η ώρα... 2-3 ώρες το πρωί και καμιά ώρα στο δρόμο, για 15 ευρώ. 5 φορές την εβδομάδα. Ξεπούλαγε κάθε πρωί και φυσικά έφερνε πολύ περισσότερα από αυτά στον επιχειρηματία... Μετά από μήνες, ο επιχειρηματίας θα άνοιγε και άλλο μαγαζί και ήθελε από τον πατέρα μου να δουλεύει περισσότερες ώρες. Να πηγαίνει 6 το πρωί και να φεύγει 5 το απόγευμα, για 22-25 ευρώ ανασφάλιστα, και να μαγειρεύει, να κάνει καφέδες, να ψήνει σφολιατοειδή, να εξυπηρετεί, τα πάντα όλα. Έτυχε από σύμπτωση ο πατέρας μου να βρει και απογευματινή δουλειά ακριβώς εκείνες τις μέρες, και θα έπιανε 5 το απόγευμα εκεί. Του ζήτησε λοιπόν να μη φεύγει 5, αλλά 3, για να προλαβαίνει να πηγαίνει και στην άλλη, μιας και χρειαζόμασταν τα λεφτά γιατί έχουμε χρέη. Και ο επιχειρηματίας έφερε ένα Πακιστανό στη θέση του... Τα συμπεράσματα δικά σας...

    Δε γίνεται να είσαι άνθρωπος του μόχθου, του μεροκάματου, και να μη τα βλέπεις αυτά τα πράγματα τριγύρω. Οι πρώτοι που χτυπηθήκανε ΒΑΝΑΥΣΑ από τη λαθρομετανάστευση ήταν οι εργάτες. Πριν το 90 έβρισκες μόνο Έλληνες μάστορες. Ο Θείος μου πχ ήταν ελαιοχρωματιστής. Τα παράτησε όταν δε μπορούσε με τίποτα να χτυπήσει τις τιμές των Αλβανών. Ο άλλος ο Θείος μου ο υδραυλικός φυτοζωεί. Και μια και είπα Αλβανούς, επειδή όλοι εσείς οι "αντιρατσιστές" ανάθεμα κι αν έχετε συναναστραφεί ποτέ με Αλβανούς, ξέρετε τι μου λένε όλοι οι Αλβανοί, πριν φύγουν για την πατρίδα τους; Πως δεν αντέχουν τους Πακιστανούς γιατί τους παίρνουν τις δουλειές... Τα συμπεράσματα ξανά δικά σας...

    Η αλήθεια είναι, πως για να υποστηρίζεις τη λαθρομετανάστευση, ή κονομάς από αυτήν, ή είσαι ένα κακομαθημένο ονειροπόλο πλουσιόπαιδο που δεν έχεις δουλέψει ποτέ στη ζωή σου και δεν έχεις δει πως είναι τα πράγματα εκεί έξω στον πραγματικό κόσμο. Και λες μαλακίες για να νιώθεις "υπεράνω".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οι λαθρομετανάστες δεν είναι αδέρφια μας. Είναι εχθροί μας. Μπήκαν στο τόπο το δικό μας παραβιάζοντας τους νόμους μας, και σε εμάς τους εργάτες μας δημιουργούν ΑΘΕΜΙΤΟ ανταγωνισμό, γιατί πληρώνονται λιγότερα, ανασφάλιστα, και λένε σε όλα ναι γιατί είναι και παράνομοι. Καταστρέφουν το βιοτικό μας επίπεδο, και εκμεταλλεύονται τις δομές του κράτους που εμείς και οι πρόγονοί μας χρηματοδοτήσαμε και χρηματοδοτούμε με αίμα, ενώ αυτοί δε πληρώνουν τίποτα, μόνο εξάγουν συνάλλαγμα στις χώρες τους...

      Αν δεν είσαι άνθρωπος του μόχθου, και είσαι κανάς καταστηματάρχης ή τσιφλικάς που θες φθηνά μεροκάματα, ή κανάς Δημόσιος κηφήνας που θες φθηνή καθαρίστρια, τότε φυσικά και είναι "φίλοι σου" οι λαθρομετανάστες γιατί σου κάνουν τη δουλειά φθηνότερα. Αν είσαι εργάτης όμως, είναι εχθροί σου γιατί σου παίρνουν τη μπουκιά από το στόμα. Γιατί σε εξωθούν να ζητάς όλο και λιγότερα για να έχεις δουλειά. Γιατί επειδή αυτοί δεν έχουν πρόβλημα να μη κάνουν ποτέ οικογένεια, και να μένουν 20-20 σε ένα δυάρι, πρέπει και συ σε λίγο ως εργάτης να δέχεσαι το ίδιο για να επιβιώσεις...

      Αν πραγματικά θέλαμε να δείξουμε αλληλεγγύη σους λαθρομετανάστες, θα βοηθούσαμε να φτιάξουν τις δικές τους χώρες. Δε θα τους φέρναμε να χαλάσουν τη δική μας.

      Δεν είναι τυχαίο που η Χρυσή Αυγή έχει τέτοια ποσοστά. Ο κόσμος δεν είναι ηλίθιος, καταλαβαίνει. Καταλαβαίνει πως η λαθρομετανάστευση είναι εργαλείο που του κλέβει το βιοτικό του επίπεδο υπέρ των ισχυρών. Και αφού η αριστερά δε λέει να πει αυτό που και ο Μαρξ έλεγε, πως οι η μετανάστευση είναι εργαλείο των κεφαλαιοκρατών, τότε στρέφονται στους Φασίστες....

      Delete
  10. Αντε παλι με τους κωλολαθρομεταναστες. Και μονο ρε γαμω το κεφαλι μου που κοντευουμε να 'χουμε ναζι κυβερνηση εξαιτιας τους θα πρεπε να βαλει τον καθε αριστερο να κανει τον διαχωρισμο σε εργατες και λουμπεν.

    Και χεσε με με τον υπερανθρωπισμο των αναρχικων και της ροζ αριστερας. Το παιχνιδι εχει χοντρυνει πολυ για όλους μας για να πιστεψω ρομαντικες ή προοδευτικες ανθρωπιστικες θεσεις και το λεω με ολο τον σεβασμο στους αναρχικους και λοιπους προοδευτικους.

    Για τον ιδιο λογο που δεν νοείται χαμένη ψήφος (αν υποθεσουμε οτι υπαρχει τιποτα για να ψηφίσουμε) ετσι δεν νοειται πια και ηλιθια επιχειρηματολογια.

    Εκτος και πιστευει κανεις οτι θα 'ναι ωραία ή οτι θα γινει επνάσταση με κυβέρνηση ΧΑ.

    Αυτα τα ολίγα. Πατηστε στη γη ή ζήστε άλλη μια χούντα κανονική.

    ReplyDelete
  11. Οπού και να βρίσκονται ,ΟΛΟΙ οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ σε αυτό τον πλανήτη έχουν βασικά δικαιώματα … τα παιδιά ακόμη περισσότερα.

    Κάθε εργαζόμενος (θα έπρεπε να) έχει βασικά δικαιώματα ασχέτως χρώματος , θρησκείας κ.λ.π

    Η εγκληματική πράξη πρέπει να καταδικάζεται ανεξάρτητα χρώματος και θρησκείας κ.λ.π του θύτη …

    Τι γίνεται στην Ελλάδα ?

    Η Ελλάδα , όπως και η Ιταλία , είναι πύλες εισόδου προς την «γη της επαγγελίας» (Ευρώπη) από τον «τρίτο – τέταρτο- πέμπτο κόσμο» (έτσι όπως τον κάναμε εμείς οι «πολιτισμένοι») ασια και αφρικη…
    Αυτές οι χώρες λοιπόν εχει αποφασιστεί να γίνουν το “Ellis Island” ή ,ακόμη χειρότερα, το «τμήμα μεταγωγών» της Ευρώπης ….
    Χιλιάδες μετανάστες στοιβάζονται σε συνορα , λιμάνια και ουρές για εξοδο από την χωρα… μάταια…
    Αν εμεις οι ελληνες λεμε «εκσο ι κσενι» , οι «ξενοι» μάλλον το θέλουν περισσότερο..

    Οπότε , οι περισσότεροι εγκλωβισμένοι μεταξύ μιας χώρας που δεν τους θέλει (και πολλοι δεν την θέλουν) , άλλα και μιας χώρας από την οποία ήρθαν και η ζωη είναι κάτι πολύ-πολύ φτηνό και ανυπόφορο , προσπαθούν να επιβιώσουν με κάθε τρόπο…
    Αυτό δικαιολογεί το «κάθε τρόπο» ακόμη κι αν αυτός είναι η ληστεία σε γριές , το πρεζεμπόριο, η προστασία κ.λ.π ?

    Φυσικά και ΟΧΙ !!!!

    Κανένας μετανάστης ή έλληνας που έχει επιλέξει ετσί να λύσει το βιοποριστικό του πρόβλημα δεν θα με βρει αλληλέγγυο αλλά , αντίθετα , θα με βρει εχθρό του…

    Η «αριστερά» (αλήθεια τι είναι αριστερά στην Ελλάδα) καλα θα κανει να δει το πρόβλημα απ ολες τις πλευρές και να προτείνει ψύχραιμες και δίκαιες λύσεις και όχι μόνο μονόπλευρα συνθήματα…
    g.s

    ReplyDelete
  12. ένας άνθρωπος με ένα κεφάλι, δύο χέρια και δύο πόδιαMay 10, 2013 at 8:43 PM

    Σήμερα η Δ/νση Οικονομικού Εγκλήματος έδωσε πάλι το Ο.Κ. να βγουν ΟΙ ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΖΟΙ ΤΗΣ να πουλήσουν τα τσιγάρα που ελέγχουν στην ΑΣΟΕΕ και στην Στουρνάρη.
    Σε όλες τις χώρες το λαθρεμπόριο τσιγάρων το ελέγχουν οι τοπικές mafia, μόνο στη χώρα της φαιδρής –τραγικής αριστεράς φαίνεται πως από αυτό «απλώς επιβιώνουν» οι κακόμοιροι φτωχοί μετανάστες ..Οι νεοεισερχόμενοι μπαίνουν κατευθείαν βεβαίως σε αυτά τα δίκτυα που ελέγχονται και από τους ψευτοδιδασκάλους τους που τους αποκαλούν ιμάμηδες.
    Αγαπητοί ξεχάστε το παγκάκι στην Κυψέλη, λίγο και δείτε Αχαρνών από Βάθη μέχρι Πατήσια και ας πούμε πως είναι ένα μεγάαλο παγκάκι για να καταλάβετε πως επενδύονται τα ευρώ από το λαθρεμπόριο τσιγάρων. .και αν θέλετε μπείτε και σε κάποιο από τα καταστήματα με αφεντικό Μπαγκλαντέζο ή άλλης εθνικότητας και ψάξτε να βρείτε και τα κινητά που σας έχουν αρπάξει. Σε κάποιο από αυτά ρωτήστε αν μπορείτε να βρείτε και τίποτε έγγραφα για τον μετανάστη που πρέπει να νομιμοποιήσει η νεολαία συριζα και όταν πάτε στην γιαγιά σας στο νοσοκομείο πείτε ένα καλό λόγο για την Γεωργιανή που την προσέχει. Γυρίζοντας από το ξενύχτι στη τοπική οργάνωση με θέμα : «Το λούμπεν προλεταριάτο είναι φύσει ή παρά φύσει επαναστατικό» να καλημερίσετε και την Βουλγάρα που έχει μισθώσει με 18 € την ημέρα ο Ρουμάνος υπεργολάβος του γραφείου που έχει αναλάβει την διαχείριση της πολυκατοικίας. Και όταν ξεκινήσουν πάλι με το καλό τα μεγάλα έργα στο Μπομπολιστάν , πηγαίνοντας προς τους γενέθλιους τόπους σας να μην σας διαφύγει να χαιρετίσετε με υψωμένη της γροθιά το διεθνές προλεταριάτο που θα απασχολεί τε σ’ αυτά για να μην φτιάξουν κανένα σωματείο οι Κουκουέδες ..
    Εξερχόμενοι από την χώρα προς αναζήτηση εργασίας Έλληνες (με συγχωρείτε για τους ανόητους διαχωρισμούς) φωνάξτε δυνατά, ζήτω το διεθνές προλεταριάτο.
    Η επανάσταση πλησιάζει..του νέου εθνικοσοσιαλισμού δυστυχώς..
    Βρυξέλλες έρχονται..Εδώ αριστεροί καλυνύχτα

    ReplyDelete
  13. Φασίστες στις τρύπες σας!

    ReplyDelete
  14. Προς τον από πάνω ανώνυμο:

    Η επιχειρηματολογία σου σκίζει. Είσαι ο τυπικός Έλληνας αριστερός, σκέτα τσιτάτα και συνθήματα και από ουσία τίποτα... Για αυτό δε μπορεί ποτέ η αριστερά να κερδίσει τον ελληνικό λαό, γιατί αποτελείται στη πλειοψηφία της από λαμόγια, αλήτες, συμφεροντολόγους, ρουφιάνους, και κρετίνους.

    Δεν έχεις καταλάβει πως πέρασαν οι εποχές που μπορούσες με μια ταμπέλα "φασίστες" να "καθαρίσεις" μια συζήτηση. Ο κόσμος δε φοβάται μη τον πεις φασίστα πλέον...

    Πες τίποτα ουσιαστικό (που φυσικά δε μπορείς γιατί δεν έχεις και τίποτα να πεις...) αλλιώς άδειαζέ μας τη γωνιά...

    ReplyDelete
  15. ένας άνθρωπος με ένα κεφάλι, δύο χέρια και δύο πόδιαMay 13, 2013 at 3:28 PM

    Aνonymus May 12, 2013 ψήφισα Συριζα στις εκλογές, όπως και άλλοι φαίνεται "φασίστες"..
    Μήπως είσαι από αυτούς στην ΑΣΟΕΕ που προστατεύουν (με το αζημίωτο)τους Μπαγκλαντέζους της ΔΟΕ-ΣΔΟΕ (και όχι μόνο γιατί είναι και τα μάτια της κρατικής ασφάλειας για την παρακολούθηση των ανιεξουσιαστών)
    που διακινούν μέσα από την σχολή τα τσιγάρα μπόμπες; Αν είσαι ανυποψίαστος τουλάχιστον μη βρίζεις τους άλλους φασίστες, ανοιξε λίγο τα μάτια σου, δεν βλέπεις που έγραψα "Η επανάσταση πλησιάζει..του νέου εθνικοσοσιαλισμού δυστυχώς.." Πρώτο προτιμώμενο από τους νέους χώρα είναι οι γελοίοι σωβινιστές της Χ.Α. και η αριστερά επιμένει στην καταστροφική και επικίνδυνη πολιτική της για την μετανάστευση, το έγκλημα, την μαύρη εργασία, την αντιμετώπιση της διογκούμενης ξενοφοβίας στις υποβαθμισμένες συνοικίες της Αθήνας κ.λ.π. Υποψιάζεσαι τι θα γίνει στις Ευρωεκλογές ; Δεν είναι τραγικό Μιχαλολιάκος και Δένδιας να καθορίζουν την πολιτική ατζέντα της ανασφάλειας-ασφάλειας ; Τι άλλο να πω άνθρωπε μου, καλή φώτιση στην αριστερά..






    ReplyDelete